9 iš 10 LKU mobiliąja programėle besinaudojančių klientų ją rekomenduotų draugams bei pažįstamiems!
LKU grupės kredito unijų nariai naudodamiesi mobiliąja programėle gali atlikti kasdienes finansines operacijas dar patogiau – vos keliais mygtukų paspaudimais. Parsisiųskite, prisijunkite ir atraskite savo kredito uniją telefone!
Prisijunkite mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.
Galimybė aktyvuoti prisijungimą biometriniais duomenimis (piršto atspaudu ar veido atvaizdu).
Galimybė stebėti visas savo mokėjimo sąskaitas jų likučius ir išrašus, peržiūrėti paskutinius atliktus ir atlikti naujus mokėjimus, naudotis kitais privalumais.
Atsisiųskite programėlę iš „Google Play“ arba „App Store“ parduotuvių.
Registruokitės su savo „i-Unija“ naudotojo kodu ir pasirinkta prisijungimo priemone: mobiliuoju e. parašu arba „Smart-ID“.
Atidžiai perskaitykite ir patvirtinkite, kad susipažinote su mobiliosios programėlės bendrosiomis naudojimo sąlygomis.
Naudokitės visais mobiliosios programėlės privalumais!
Susisiekite su savo kredito unija per mobiliąją programėlę.
Prisijunkite prie mobiliosios programėlės ir meniu punkte „Kontaktai“ pasirinkite skiltį „Parašykite“. Sekdami nurodymus būsite nukreipti į savo el. pašto dėžutę, kurioje galėsite pateikti visą informaciją apie mobilios programėlės sutrikimus.
Prisijungimui prie mobiliosios programėlės galite naudoti mobilųjį elektroninį parašą, kvalifikuotą „Smart-ID“ paskyrą, arba, po registracijos taip pasirinkus, savo susikurtą PIN kodą, taip pat biometrinius duomenis – piršto atspaudą ar veido atvaizdą.
Mokėjimų tarp savo sąskaitų tvirtinti nereikia, o atliekant mokėjimą į kitos finansų įstaigos sąskaitą – tai galite atlikti mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.
Jums pakaks turėti išmanųjį įrenginį, mobilųjį telefoną ar planšetinį kompiuterį, su „Android“ (bent 7.0 ir naujesnės versijos) arba „iOS“ (bent 13 ir naujesnės versijos) operacine sistema, interneto ryšį, taip pat su kredito unija sudarytą elektroninių paslaugų sutartį, kurios naudotojo kodas nebūtų užblokuotas.
Jeigu užblokavote prisijungimą biometrinėmis priemonėmis, jį atblokuoti galite patys – prisijungdami su mobiliuoju elektroniniu parašu arba kvalifikuota „Smart-ID“ paskyra.
Taip, savo kredito unijai nurodykite prarasto įrenginio pavadinimą, naudotojo kodą, kuris buvo registruotas mobiliojoje programėlėje (tik jeigu naudojate kelis naudotojo kodus), ir įrenginys bus užblokuotas. Primename, kad kitais įrenginiais ir toliau galėsite pasiekti LKU elektronines paslaugas.
Taip, įrenginių skaičius nėra ribojamas.
Taip, prieš tai reikėtų išsiregistruoti iš vienos paskyros ir iš naujo prisiregistruoti į kitą. Taip pat prisijungimui prie skirtingų paskyrų galite naudoti kelis skirtingus išmaniuosius įrenginius.
Pasirinktos mokėjimo sąskaitos išraše pasirinkite mokėjimą, kurį pageidaujate pakartoti, tada paspauskite ant jo ir ant mygtuko „Pakartoti mokėjimą“.
Jeigu mokėjimo kortelė Jums neišduota, ji nebus atvaizduojama ir LKU mobiliojoje programėlėje. Kai tik kortelė bus išduota ir aktyvuota, ją matysite ir turimų mokėjimo kortelių sąraše.
Norint gauti iššokančius pranešimus apie į mokėjimo sąskaitą įskaitytas lėšas, pirmiausia, asmuo turi būti sudaręs mobilios programėlės sutartį (t. y. parsisiuntęs mobiliąją programėlę ir patvirtinęs, kad susipažino su jos sąlygomis). Įjungti šią funkciją galima per mobiliąją programėlę atlikus šiuos žingsnius: